زندی در استقلال ماندنی شد

زندی در استقلال ماندنی شد




 

 


زندی در استقلال ماندنی شد


تاریخ : یکشنبه ،
26 شهریور 1391

هافبک تيم فوتبال استقلال با باشگاه قطري به توافق نرسيد.


فريدون زندي در همان ابتداي فصل از باشگاه استقلال خواست تا رضايتنامه وي را صادر کند. او به دليل پيشنهاد از يک تيم دسته دومي قطري خواستار جدايي از جمع آبي پوشان شده بود و حتي به مسئولان اين تيم اعلام کرد تا هفته ششم که بازي با پرسپوليس است در اين تيم مي ماند و سپس به وي اجازه دهند تا از استقلال جدا شود اما امير قلعه نويي و باشگاه استقلال با جدايي اين بازيکن مخالفت کردند. پيشنهاد باشگاه قطري به زندي و اصرار اين باشگاه براي جذب زندي سبب شد تا وي بار ديگر با مسئولان باشگاه مذاکره کند و سرانجام باشگاه استقلال به زندي اين رضايت را داد تا با باشگاه قطري مذاکره کند.

زندي در روزهاي تعطيلي ليگ و زماني که استقلال براي بازي دوستانه به مشهد رفته بود به قطر سفر کرد اما در مذاکرات نهايي با باشگاه قطري به توافق نرسيد. او در حالي که حتي در تمرينات اين تيم هم شرکت کرد نتوانست با اين تيم به توافق برسد و به ايران بازگشت. بدين ترتيب پرونده جدايي زندي از استقلال بسته شده و اين بازيکن تا پايان فصل در جمع آبي پوشان خواهد ماند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل